Birch Nielsen blomvas

 
Idag tog jag en snabb sväng in till IIlums Bolighus för att titta lite på min nya hang-up. Det är en jättehäftig vas designad av Birch Nielsen. Jag antar att man antingen avskyr den eller älskar den och för min del är det helt klart att älska. Däremot har jag inte tänkt att ha blommor i den utan mest ha den som en prydnad. Den finns i tre olika storlekar och det är den mellersta som jag suktar efter.
 
Maken har godkänt den men påpekar att det inte blir någon vas förrän vi köpt både soffbord och matta till vardagsrummet. Suck, men i ärlighetens namn har han helt rätt. I helgen ska vi se om vi kan hitta någon matta men bordet får vi vänta med. Vi har nämligen bestämt oss för att köpa ett bord från House Doctor som har en betongskiva men nu lanserar de samma bord i marmor och det känns helt rätt för vår del. Vi har nämligen länge letat efter just ett sånt bord. Nu väntar vi bara på att det kommer ut i butikerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0