Biotherm Lait Solaire Face & Body SPF15

 
Vi kom in med båter klockan sex i morse och insåg snabbt att vi måste hålla igång under dagen för att inte somna av trötthet. Tyvärr kunde varken jag eller maken sova speciellt bra i natt.
 
Jag tog mig till affären redan klockan åtta för att köpa grillad kyckling och annat smask som vi skulle ha som picknicklunch idag. Redan vid tio tiden var vi vid utomhusbadet och slöt upp med familjen E som vi inte träffat på länge. Det var riktigt skönt att svalka sig i det 27 gradiga vattnet då det var 29 grader i skuggan och stekhett i solen. På badet var det nästan som en kompisträff då vi träffade på en hel del av våra kompisar som vi inte sett sedan semestern började. Med mig hade jag en solskyddsfaktor från Biotherm som heter Lait Solaire som jag verkligen vill tipsa om. Den är min solklara favorit då den går in i huden utan att kladda och luktar citrus. Ett plus är att den går att använda till både ansiktet och kroppen och när vi åker till Kroatien i september kommer den garanterat att få åka med i resväskan.
 
Nu ser hela lägenheten ut som ett bombnedslag då det ligger tvätt från två veckors användande överallt. Fyra tvättar har det blivit idag och det är toppen att det är så varmt då den torkar på nolltid ute på balkongen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0