1:a dagen i Kroatien

 
Helt bara sådär har vi faktiskt internet här i huset. Inte illa. Då kan jag faktiskt uppdatera bloggen och visa vad vi har för oss här i Kroatien.
 
Vi landade idag runt 10 på förmiddagen och sedan åkte vi en minibuss för 12 personer och på vägen till vårt hyrda hus fick vi åka söderut från Split ner mot Makarska riviera utmed kusten. Det är helt sanslöst vackert och vattnet är turkost och det ser ut som om båtarna vid stranden nästan svävar i luften då vattnet är så klart.
 
 
 
Då vi alla var uppe väldigt tidigt i morse höll vi oss hemma idag och lekte i poolen och solade. Lunchen intog vi på en restaurang bara någon minuts promenad härifrån och middagen åt vi nere i byn och dit är det ungefär 3 minuter att gå. Tyvärr fick Pyret frispel och hon och jag fick lämna maten och gå hem. Jag fick bära hem ett skrikande barn och folk tittade på mig med lite skräck i blicken och en och annan trodde nog att jag hade snott ett barn som inte ville följa med mig.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Ser underbart ut!

2013-09-02 @ 16:08:49
URL: http://erikacao.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0