Vårkjolar från H&M

 
Igår tog hela familjen en tur ner till Lidingö Centrum. Tyvärr firades "smaka på Lidingö Centrum" dagen då de affärer som har anknytning till mat hade små stånd i centrum och det doftade mat överallt. Det grillades allt från hamburgare till strömming och det var inte allt för kul för mig som inte får äta.
 
 
Jag och Pyret tog i alla fall en tur in på H&M där jag köpte två mjukiskjolar i collegetyg till henne. Hon valde dessutom ut ett Tingeling halsband och sedan köpte jag lite smycken till naglarna. De ser ut som små kristaller i olika färger som klistras ovanpå nagellacket. De är egenligen inte till mig utan till Pyret. Så fort vi kom hem åkte hennes lila nagellack fram och sedan fick hon ett rött hjärta på varje tumnagel och några små rosa kristaller på två andra naglar. Jag kanske ska prova någon gång jag också men först måste mina totalt förstörda naglar få växa ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0