Nya favoritkjolen

Bild: www.lindex.com
 
I ärlighetens namn har jag aldrig tyckt att Lindex varit mycket att hurra för. Jag köper kläder till barnen där ibland men nästan aldrig till mig själv. På senare tid har jag börjat ändra uppfattning och det är deras märke Holly & Whyte som börjar vinna över mig. De säger själv att det är "modern preppy" och jag tycker att det är stilrent och riktigt snyggt till bra priser.
 
Igår lunchade jag i Gallerian och gick förbi Lindex när jag såg en snygg kjol i skyltfönstret. Jag kunde inte hejda mig utan gick in och hittade endast en kjol kvar i min storlek. Den satt som en smäck och kommer helt klart att bli en av mina absoluta favoriter i sommar. Visst är den fin!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0