Kevin Murphy - Magisk volym för tunt hår

 
Idag hade jag äntligen tid hos min frisör. Det var verkligen välbehövligt med tanke på att den tid som jag hade för en månad sedan ställdes in då frissan blev sjuk.
 
De sista två gångerna har min frisör stylat mitt hår med en lotion från Kevin Murphy som heter Full Again. Jag kan starkt rekomendera den om du har lite tunnare och flygigare "typiskt svenskt" hår och vill få en massa volym. Det gör verkligen underverk för mitt hår och idag passade jag på att köpa en flaska.
 
För att det ska fungera ordentligt måste håret var blött eller i alla fall ordentligt fuktigt. Mitt hår går ner till axlarna och då räcker det med en sträng lotion som är ungefär 2 cm. Massera in ordentligt i håret och sedan måste håret fönas med värme för att aktivera alla substanser och göra håret fylligt. Förutom att det fungerar toppen finns det inte några parabener i vilket är ett stort plus för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0