Att sluta med napp

 
Häromdagen slutade Lillebror att använda napp. Helt ofrivilligt kan jag inte säga att det var utan berodde mest på att jag är lite tankspridd och klantig. På väg hem från dagis i onsdags insåg jag nämligen att jag hade glömt nappen på dagis. Maken var bortrest med jobbet och jag insåg att det skulle bli en tuff kväll.
 
Trots allt gick det bra och han skrek lite när han gick och lade sig och sedan var det bra. På morgonen bestämde jag och Lillebror att det var dags att sluta med napp men igår när maken hämtade honom från dagis fick han ett stort återfall och var sedan ledsen nästan hela kvällen. Jag köpte i alla fall med mig barnens favoritbakelser hem från jobbet för att fira. Nu får vi hålla tummarna för att det blir bättre och bättre med nappsuget.
 
Idag ska jag vara ledig och åka till Sturebadet med min syster för en spadag. Åh, vad det ska bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0