När ska det gå över

 
Ni får ursäkta att det blivit ont om inlägg och dessutom aningen tråkiga sådana här på bloggen. Idag har båda barnen varit på dagis för första gången på två veckor. Tyvärr har jag åkt på en ordentlig förkylning med värkande bihålor och ett huvud som verkar vara fyllt med bomull. Dessutom är näsan alldeles röd av alla de näsdukar som har hittat sin väg dit. Jag släpade mig till jobbet idag trots att jag egentligen borde stannat hemma men det är så mycket att göra på jobbet att jag inte kan vara hemma med gott samvete. Nu gäller det att kurera sig innan semestern börjar. Jag kan inte påstå att jag ser fram emot att flyga så som läget är idag.
 
På den suddiga bilden (inte lätt att få Lillebror att ligga still) kan ni se hans höstblåsor på hälen. Den stora är verkligen stor och när det är jobbigt att gå på den sätter han bara ner tårna i marken. Stackars min lilla pluttis.

Kommentarer
Postat av: emilia

Tack :) Har inte vågat berätta för Walther än men han tjatar om att han oxå vill ha en bebis som Bella :)
Tråkigt att läsa att ni inte får vara friska :( Hoppas ni får må bra resten av vinter utan massa dagissjukdomar! KRAM

2012-09-04 @ 20:20:50
URL: http://nattstad.se/emaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0