Jazz på lunchen

 
I fredags när det började närma sig lunch kom en av mina kolleger ihåg att det var ett event i Gallerian vid lunchtid. Vi knallade då bort till Tures som ligger precis vid "scenen" i Gallerian och där fick vi avnjuta både lunch och jazzmusik av en ensemble från konserthuset. Det brukar vara en hel del events i Gallerian och nästa vecka kommer Dansens Hus, Kungliga Operan, Ernst Billgren och Salem Al Fakir på besök. Vi får se om det blir ytterligare ett lunchbesök då.
 
När jag sedan kom hem från jobbet  pussade jag på familjen för att sedan byta till träningskläder och gå till gymmet. Det är tydligen obemannat från 18.00 på fredagar men det går att komma in med sitt kort. Det var bara jag och en annan kille som tränade och jag sprang 4 km på löpbandet vilket inte är helt fy skam för att vara mig. Jag har ju gett mig den på att jag ska orka springa utmed vattnet någon tidig morgon i Barcelona så det gäller till att träna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0