Godislåda

 
Jag förstår inte att en familj som inte äter godis har en så gigantisk godislåda som vi har. Troligen är det för att allt godis som vi får av andra hamnar just i lådan. Jag fuskar ibland och äter lite mörk choklad (minst 70%) när jag enligt appen MyFitnessPal har en del kalorier kvar att stoppa i mig. Det blir då inga hiskliga mängder utan max två bitar. Det räcker dock för nu är mitt godissug som bortblåst.
 
Vissa tycker att vi är elaka mot våra barn då de bara får fem bitar smågodis var på lördagarna. Ofta glömmer de bort dagen helt och hållet och då blir det inget godis alls. Jag tycker själv att det är bra att de inte äter så mycket smask och de är mycket nöjda med de få bitar som de får.
 
Idag laddade jag ner appen Casall T.O.D. Där finns det förprogramerade träningspass för 15 min, 30 min eller 45 min. Alla pass är gjorda för att kunna köras hemma vilket passar mig perfekt. Det finns även tre nivåer nämligen nybörjare, medel eller vältränad. Tyvärr har jag en tendes att ta i lite och tyckte nog att jag kunde klassa mig som medel och körde passet Stretch It Out i 30 min. Jag måste säga att det var det värsta jag gjort på mycket länge. Jag orkade 20 min och sedan började mina ben att skaka. Jag har redan träningsvärk i både baken och låren. Hur ska detta bli om två dagar?! Passet var fullt av utfall, broad jumps, power squats och en massa annat som tar döden på mina ben. Nästa gång ska jag inse att jag är en nybörjare och nöja mig med 15 min istället för 30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0