Rosa armbandet från Missoni/Lindex

Bild: www.lindex.com
 
När Lindex började sälja kläder från Missoni tyckte jag att det var toppen att 10% av försäljningen skulle gå till bröstcancerforskningen. Jag fick tag på ett antal kläder varav det sista köpte jag faktiskt på nätet idag. Det finns även vissa enstaka plagg som kommer in i butikerna som kunder lämnar tillbaka då det givetvis är öppet köp även på Missonikläderna.
 
Nu har Missoni/Lindex börjat sälja ett armband i rosa läder där 50% av försäljningspriset skänks till forskningen av bröstcancer. Jag köpte mitt idag. Det är det minsta jag kan göra.

Kommentarer
Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Är också sugen på ett!

Försökte inte få tag på några kläder eftersom det inte riktigt är min stil, men armbandet gillar jag!

2012-10-01 @ 23:37:57
URL: http://ettstenkast.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0