Mer från Barcelona

När jag och Pyret var på väg till dansen idag blev vi omkörda av en civil polisbil med blåljusen på. Den svängde av mot Lidingö Sjukhus precis som vi. Då det nästan alltid är fullt utanför Pyrets träningslokal brukar sjukhuset vara bästa alternativet för att hitta parkering. Döm om vår förvåning när vi ser att det är avspärrat runt entrén till sjukhuset och att det är fullt med polisbilar. Jag läste senare om att det var en anställt som hade huggit en annan anstäld i bröstet med en kniv och tagit strupgrepp på en annan. Snacka om att gå bananas en söndagsmorgon.
 
Nu har jag laddat in alla mina bilder från Barcelona och här kommer ett litet smakprov från staden.
 
Mycket smaskig hotellfrukost
Poolbaren uppe på taket på hotellet
Drinkar på taket
Poolen på kvällen
Tapas
Kyrkan bakom vårt hotell
Triumfbågen
Sagrada Familia (vilken otrolig byggnad) som ska vara färdigställd 2026
Sagrada Familia
Sagrada Familia
Torre Agbar som lyser i olika färger på kvällen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0