Funky Kidz och Danny Saucedo

Idag har vi haft en riktigt mysig dag i simhallen. Vi åkte dit med ett annat par från dagis och deras två barn. Pyret har aldrig velat bada i den stora poolen men Lillebror är precis tvärt om. Han ställer sig på kanten och kastar sig rakt ut i vattnet (tack och lov med armpuffar). Idag simmade Pyret (med alla tänkbara flythjälpmedel) själv i stora bassängen och hoppade från kanten utan att någon tog emot henne. Framsteg med andra ord. Sedan dukade vi upp en fika på melon, mackor, chokladbollar, kladdkaka och festisar.
 
 
På kvällen var det dags för mig och Pyret att åka till Älvsjömässan där hon skulle ha avslutningsdans för Funky Kidz. Förra gången var Eric Saade gästartist och idag var det Danny Saucedo. Jag måste säga att Pyret inte direkt bryr sig om någon av dem men om jag får välja blir nog Eric Saade mitt val. Pyret och hennes kompisar stod på sidan av scenen och gjorde rörelser till alla de andra danserna som de inte deltog i. Jag antar att det inte tyckte att det räckte att stå på scen och dansa bara en gång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0