Slutshoppat

Nu har det blivit så mycket shoppande att jag ger min själv shoppingförbud under hela juni. Det är riktigt illa med tanke på att juni inte ens har börjat. Nåja, någon liten sak kan det nog få bli men inte alls i närheten av vad det har blivit i maj. Det har varit shopping i London, utförsäljning hos mini rodini, lampköp hos inreda.com, förvaringsköp hos IKEA och nu senast skoshopping på outletbutiken. Ni förstår vad jag menar och detta bara i maj.

Här kommer i alla fall en liten bildkavalkad med det som jag köpte på outletbutiken igår.

Mockapumps från Unisa
Mockapumps från Unisa.

Mörkblå clutch bag
Matchande clutch bag.

Skor från Högl
Härliga marinblå skor från Högl.

Barnsandaler från PAX
Sandaler från PAX till Lillebror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0