mini rodini outlet 25-27 maj

Igår gick jag från jobbet redan 12.30. Det tyckte jag att jag var värd med tanke på att det har blivit mycket övertid på senare tid. Dessutom skulle jag då även hitta med två utförsäljningar på eftermiddagen. Redan klockan 13.00 startade mini rodini sin utförsäljning som håller på till i morgon söndag. Adressen är Vretenborgsvägen 16 i Hägersten. Det är mellan 50% till 70% rabatt och de lägger tydligen fram nya saker hela tiden. Idag har de öppet mellan 10-17 och på söndag 10-15. Jag fyndade mängder med fina kläder som ni kan se nedan. Allt kostade 1550kr. Helt otroligt vad många saker jag fick för pengarna.

mini rodini byxor, kjol och blus
Knallgula manchesterbyxor, kjol med pandor, mörkblå manchesterbyxor och blus med rosett fram.

mini rodini klänning, kjol och shortsdress
Klänning med pandor, shortsdress och en kjol.

mini rodini shorts, badbyxor, jeans och halterneck
Sjömansshorts, badbyxor, jeans och en halterneck.

mini rodini manchesterjacka i lila
Lila manchesterjacka.

Efter mini rodini begav jag mig till Lidingö för att gå på inreda.coms kundkväll. Vad jag köpte då kommer jag snart att visa upp. Det blev någonting stort och efterlängtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0