Årets första gubbar

Årets första jordgubbe
Foto: Privat

Inte för alla i familjen men i alla fall för mig. Maken har varit i Las Vegas hela veckan och jag har haft alldeles för mycket på jobbet. Idag känner jag mig verkligen som en urvriden trasa. Mina föräldrar har tagit hand om barnen i veckan och både hämtat och lämnat på dagis samt passat dem när dagis var stängt idag. Jag måste erkänna att det inte är helt lätt att ta hand om dem just nu med tanke på att de bråkar med varandra hela tiden. Dessutom får de vredesutbrott med jämna mellanrum. Det är bara att hoppas att det går över med tiden. Idag har de i alla fall skött sig och de har tillsammans med mormor och morfar haft en skön dag på Elfviks Gård.

Morfar har varit snäll och bjudit på jordgubbar ett antal gånger den sista veckan. Idag blev det sista gången för den här gången med tanke på att de åker hem till Jämtland i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0