Shopping

Lee, Desigual, Reima och GANT

Lee, Desigual, Reima och GANT
Foton: Privata

Jissus vilken bra rea det är just nu. Det är bra rabatter och riktigt bra saker. På barnklädesbutiken Guapos köpte jag ett par vita Lee jeans till Pyret som kommer att bli toppen till våren och sommaren. En somrig tröja från Desigual fick också följa med hem samt ett par täckbyxor från Reima. Allt till 70% rabatt.

För min egen del var jag på jakt efter ett par svarta byxor och forsatte därför till Thernlunds. Försäljaren fick mig till att prova ett par riktigt tighta byxor i ridbyxmodell. Jag avskyr normalt tighta byxor trots att jag är spinkig som bara den och egentligen inte har några problem att få på mig dem. När jag nu provade dem med byxbenen nedstoppade i mina stövlar kände jag att dessa bara måste jag köpa. Tack och lov var det 60% rabatt då de är av märket GANT och inte är helt gratis tyvärr. De var riktigt mjuka och sköna och kommer med all säkerhet att bli ett par nya favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0