Lindex Modern Preppy släpps 21 mars

Lindex Modern Preppy 21 mars
Bild: www.lindex.com

Normal sett är jag inte överförtjust i kläderna från Lindex. Mina barn har en del därifrån men för min egen del tycker jag inte att de håller måttet gällande damkläder. Dessutom är butiken här på Lidingö urtrist men vad jag förstår har de börjat med ett nytt koncept för sina butiker och den första "nya" butiken öppnades på Stockholms Central i februari. Det borde betyda att även butiken här på ön borde bli bättre i fortsättningen.

Den 21 mars släpps Lindex nya vårkollektion Modern Preppy och jag måste säga att kläderna är så snygga. Jag skulle nästan vilja ha allihop. Däremot vet jag inte hur kvalitén är men jag ska garanterat spring dit när den släpps för att se om det kan hamna ett eller annat plagg i min garderob. De färglada byxorna tycker jag är supersnygga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0