Härligt väder

Vårväder
Foto: Privat

Det är i alla fall vad det ser ut att vara. Tyvärr är jag hemma från jobbet idag då jag inte känner mig bättre. Det fina är att det snart är dags. I morgon smäller det, i dubbel bemärkelse.

Jag ligger nu i soffan i vardagsrummet och solen skiner på balkongen. Termometern på köksväggen som ligger i norr visar 10 grader. Jag blir så ruskigt sugen på att putsa fönster, bädda nytt i sängarna, röja ur skåp och garderober för att få allt fint inför sommaren. Det får vänta till dess jag känner mig bra men det spritter lite i kroppen. Mitt liv har nog legat lite i träda det sista året då jag varit dålig ganska ofta och det kommer förhoppningsvis bli en liten nystart om jag nu kan bli av med smärtan vilket jag knappt kan förstå. Att inte känna smärta måste vara helt fantastiskt.

Håll tummarna för i morgon.

Kommentarer
Postat av: Hemma på ön

Stackare, jag tycker så synd om dig!! Hoppas hoppas det blir bättre efter imorgon. Jag har föresten bestämt att vi skall ut och shoppa nån lördag framöver, bara så du vet... Massor av kramar

2012-03-12 @ 14:42:53
URL: http://hemmapaon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0