Fortfarande kvar på sjukhuset

Här händer det inte mycket. Natten var inte bra och jag fick morfinsprutor sex gånger fram till morgonen. Varje gång jag skulle kissa efter att stenten (slangen) satts in var det som att kissa ut en taggtråd. Dessutom gjorde det fruktansvärt ont i njuren varje gång vilket inte är normalt.

Nu har jag fått en kateter insatt och slipper besväret med att springa och kissa. Vi får se om detta löser problemet men annars kommer jag att opereras i morgon igen. Då kommer en slang att dras från njuren ut genom sidan. Låter inte så trevligt men jag får höra vad läkaren säger i morgon.

Problemet nu är att maken reser bort med jobbet tisdag till torsdag och någon måste passa barnen. På dagarna går de på dagis men på kvällar och mornar måste de pysslas om. Tur att jag har en familj som ställer upp. Min syster hämtar barnen på tisdag eftermiddag och sover över för att lämna dem på dagis på morgonen efter. Nästa dag gör svärmor likadant. Tack för att ni ställer upp.

Jag får hoppas på bra svar från läkaren i morgon och vi får se var det blir av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0