Blombukett

Blombukett med tulpaner
Foto: Privat

Min snälla svärmor hämtade barnen tidigare från dagis igår och lekte med dem i parken innan hon lagade mat som jag och maken åt tillsammans med dem. Hon är verkligen otrolig som har en sån energi. Inte nog med det. Hon hade även köpt en jättefin bukett med krispiga tulpaner som är en liten "krya på dig i förskott" med tanke på att jag ska in på sjukhuset nästa vecka. Hon är verkligen toppen. Nu är det även bestämt att hon ska följa med mig, maken, barnen och mina föräldrar till Österrike i sommar. Det kommer att riktigt mysigt. Sist vi var där allihopa var när maken och jag gifte oss för snart sju år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0