Bindeez

Bindeez prinsessa

Bindeez prinsessa
Foton: Privata

Nu när jag börjar känna mig bättre kan jag underhålla Pyret nu när hon är hemma och är sjuk istället för att bara sätta henne framför tv:n. När hon fyllde år fick hon ett Bindeez set. Jag var lite tveksam till hur hon skulle klara av det med tanke på att den är lämplig från 5 år. Vi plockade i alla fall setet och så satte hon igång. Det var inga som helst problem och hon gjorde allt från att fylla pennan till att spraya på vattnet.

Binseez är små plastkulor som fylls i en penna och som sedan sätts på olika mallar för att bilda olika färgglada figurer. När de är klara sprayas de med vatten vilket gör att kulorna fastnar ivarandra. I vår Bindeezlåda finns det tillbehör som gör att figurerna kan stå upp eller sättas fast på ett fönster. Pyret är mäkta stolt över sin prinsessa som hon gjorde idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0