Spa fotvård på Luxury Fingers and Toes

Fotvård på Luxury Fingers and Toes

På förmiddagen idag mötte jag upp min syster inne i stan för att under en timme njuta av att få fotvård hos Luxury Fingers and Toes. Jag har tidigare bara gjort detta i USA men det börjar bli vanligare även här hemma. Vi fick sitta i varsin massagefåtölj samtidigt som fötterna mjukades upp i ett varmt massagekar. Sedan började dem fila och putsa fötterna för att sedan övergå till att fixa nagelbanden och naglarna. Därefter peelades huden och smörjdes in med en fotkräm. Slutligen målades naglarna med en valfri färg från O.P.I. Nu är mina fötter redo för sommaren om den nu någon gång behagar komma. Ruskigt billigt blev det också då jag köpt kuponger för detta genom Let´s deal.

Fotvård på Luxury Fingers and Toes
Foton: Privata

Syster bjöd sedan på lunch på Lebanon Meza Lounge och efter det var jag riktigt trött och dåsig. Men det är ingen rast och ro inte för när jag kom hem fick jag ta tag i Pyrets stolar som behövde målas. Jag visar resultatet någon annan dag men fina blir dem kan jag lova.

Tack syster för en härlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0