Skor från Oasis

 
Det är ett litet elände att jobba mitt inne i stan speciellt när det är rea precis överallt. Jag får snart nackspärr av att titta i alla skyltfönster när jag går till och från jobbet. Häromdagen tog jag en sväng in på Oasis. Det är inte riktigt min typ av affär men det stod ett par skor i skyltfönstret som jag bara var tvungen att titta närmare på. Jag har nog redan alldeles för många skor men jag letar alltid efter nya varianter i lite annorlunda färg än de jag har hemma. Dessa skor är i cremefärgat skinn med remmar och blixtlås vid hälen. De passar perfekt till mina bleka ben och sticker inte ut för mycket och tar uppmärksamhet från kläderna. De var dessutom på rea med 50% rabatt och de är gudomliga att gå i. Ett superköp och kommer nog att bli sommarens favoriter om sommaren nu behagar komma någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0