Lila barnstolar

Lila barnstolar
Foto: Privat

Nu är Pyrets begagnade barnstolar ommålade från vitt till lila. Jag har haft dåligt samvete för dessa stolar under en lång tid. Hon har ett antal gånger frågat mig när jag ska måla om dem och nu har jag äntligen tagit mig i kragen och slipat dem samt målat. Pyret är verkligen överlycklig över de "nya" stolarna och nu är ytterligare en sak avbockad från min "att göra lista".

Lillebror har fortfarande en kraftig ögoninfektion och jag är hemma med honom idag. Det börjar bli aningen trist då detta har hållit på i över en vecka. Doktorn kom hem till oss igår och nu har han fått ögondroppar som förhoppningsvis ska hjälpa. Vi kommer att ha bankalas här hemma i helgen och då måste han bara ha blivit bra. Det är ju Lillebror som fyller 2 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0