Grand Hotel Central i Barcelona är bokat!

Ibland går saker fort att ordna. Som när jag för några veckor sedan satt hemma i soffan hos B och pratade med några kompisar. Två av dem skulle då åka till London och jag berättade för en av dem om att jag ville åka tillbaka innan den 1 sept för att se Fantomen på operan. Hux flux hade vi bestämt att jag skulle följa med (sorry E att du inte hade möjlighet att säga emot).

När vi sedan inte fick några bra biljetter innan Peter Jöback slutade som fantomen fick vi börja leta efter ett annat resmål. Nu blev siktet inställt på Barcelona då två av oss tre aldrig har varit där. När vi sedan var på tjejmiddag på East förra veckan ville en till tjej hänga med och nu är vi fyra som åker. Idag har vi dessutom bokat hotellet. Det blir Grand Hotel Central i centrala Barcelona. Hur bra är inte det?! Hotellet verkar riktigt lyxigt. Titta på bilderna nedan så förstår ni vad jag menar. Vi fick en riktigt bra deal via Members och betalar inte ens 3000 kr för tre nätter. Inte illa. Det enda tråkiga är att vi inte åker förrän i oktober men det är kul att ha någonting att se fram emot när semestrarna är slut i sommar.

Hotel Grand Central i Barcelona

Hotel Grand Central i Barcelona

Hotel Grand Central i Barcelona

Hotel Grand Central i Barcelona

Hotel Grand Central i Barcelona
Bilder: www.members.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0