Fin förvaring från KG design

förvaringsburkar från KG design

Jag har länge letat förvaring till mina smycken att ha på sängbordet. Några fina varianter har jag bloggat om tidigare men jag vet allt för väl att små fingrar kommer att peta på allt nytt och risken är att de fina "burkarna" går sönder. Nu såg jag att KG design har skapat fina förvaringar i okrossbart silikonmaterial. Det skulle verkligen vara någonting för mig. Dessutom är de både fina och prisvärda. Det finns en affär här på Lidingö som har varianten som heter spira och jag måste nog ta och gå förbi någon dag för att klämma och känna lite på dem. Kanske får en eller två även följa med mig hem.

förvaringsburkar från KG design
Bilder: www.kgdesign.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0