En tur till stan

Idag har jag och Pyret bokat in en tjejdag i stan. Orsaken är att jag förra helgen fick en påse av min syster med diverse pysselsaker som hon inte längre behöver. Hennes söner är tonåringar och pyssel är inte deras främsta intresse. Jag är själv usel på att pyssla med mina barn men nu har jag verkligen ingen ursäkt längre. I påsen fanns bl.a. saker för att göra egna ljus. Det enda som saknades var ljusgelé. Det var alltså därför vi skulle ge oss in till stan idag för att köpa det på Panduro.
 
 
Jag ville sedan gå på ett mysigt café och fika men det tyckte Pyret att vi kunde göra på en speciell dag istället för idag. När vi väl kom hem till Lidingö igen blev hon minsann fikasugen och då tog vi en tur till Gateau.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0