Önskelista

Det är tydligen någon som fyller år snart. Jag kan inte mer än erkänna, om några dagar är jag på "fel" sida 40 sträcket. Äh, man är inte äldre än vad man gör sig och jag får ta det som en komplimang att de som gissar på min ålder säger runt 30. Det borde betyda att jag kommer att bli en fräsch 50-åring när det väl är dags för det.
 
 
 
 
 
 
Doftljus Voluspa Panjore Lychee Seasons Mini Tip Bild: www.drytrend.com (på rea)
Förvaringsburkar från KG design 2-pack vita Bild: www.callitdesign.se
Aino Aalto dricksglas grån 33 cl Bild: www.royaldesign.se (på rea)
Missoni Giacomo 70x50 Bild: www.systerlycklig.se
Mateus Skål i färgen ocean 19 cm i omkrets Bild: www.rummet.se
Mateus Skål ostron grön liten 18 x 16 cm Bild: www.rummet.se
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0