Luftballonger

 
Idag känner jag mig verkligen som en urvriden disktrasa. Der är i och för sig inte så konstigt med tanke på att jag har jobbat 13 timmar idag och tyvärr är det två dagar kvar denna vecka. Eller tyvärr ska jag nog inte säga för om det inte hade varit så hade panik utbrutit jobbmässigt för länge sedan.
 
Det blir inte mycket kvar av kvällen när jag kommer hem 21.30 men det är i alla fall ett härligt väder och det är alltid någonting. Jag sitter och äter middag med öppet köksfönster och hör ett litet väsande med jämna mellanrum. Det är luftballonger som flyger över hustaket och går ner inte så långt härifrån. Jag får svindel bara jag ser personerna i korgen under ballongen och skulle själv aldrig sätta min fot i en. Däremot är det säkert en härlig känsla för de som vågar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0