Väggdekoration Mushroom från Ferm Living

Väggdekoration Mushroom från Ferm Living
Bild: www.happystore.se

Det har äntligen blivit lite ordning inredningsmässigt i Pyrets rum. Det som är kvar är en fondvägg och fler tavlor på väggarna. Däremot har Lillebrors rum helts glömts bort. Tyvärr är hans rum långsmalt och lite svårt att möblera. Maken var iväg till IKEA igår och köpte bokhyllan Expedit med röda lådor till. Jag tycker att det är jättefint med rött till killar och jag vill gärna ha rött som accentfärg i Lillebrors rum. Just nu är ena väggen målad med stora rosa och limegröna ränder men jag ska måla över de rosa ränderna och ändra till rött eller ljusblått. Det blir lite plottrigt med för många färger men jag får kolla vad som passar bäst med det gröna. Jag var idag inne på Happy Store och hittade en väggdekoration med röda svampar som är så himla fin. Svamparna kommer att bli jättefina på Lillebrors sovrumsvägg. Dessutom var det 50% rabatt och de kostade "bara" 200 kr. Vi ska även riva ut garderoben ur rummet (den är original från 40-talet och saknar bra inredning) som är helt hopplös att använda. Det kommer att bli en likadan Stuva garderob som Pyret har. När den gamla garderoben är ute ska ett nytt golv läggas. Förhoppningsvis kommer det att bli jättefint när det är klart. Jag är även lite sugen på att måla en Playsam bil på väggen vid hans säng i rött, svart och limegrönt (se detta inlägg från gladjeamnen.blogg.se). Jag vill däremot inte måla flera bilar utan det räcker med en stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0