Musiktips - Maroon 5 Hands All Over

Maroon 5 Hands All Over
Bild: www.maroon5.com

Jag har tidigare skrivit att jag lyssnar på Maroon 5 via min iPhone till och från jobbet på dagarna. För er som inte lyssnat till dem innan och för er som verkligen tycker om dem vill jag tipsa om deras nya skiva Hands All Over. Den är verkligen helt suverän. Om jag känner mig lite seg (vilket jag verkligen är efter denna hektiska vecka på jobbet) knappar jag fram låten Moves Like Jagger och börjar digga. Det är helt omöjligt att stå still på bussen när jag lyssnar på den och jag mimar med och ser hur de andra medresenärerna tittar konstigt på mig men det kan jag bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0