Gant, Desigual och Didriksons

Gant, Desigual och Didrikson
Foto: Privat

Idag har jag och Lillebror fortsatt att uträtta ärenden. Ett av dem var att lämna tillbaka några DVDs som maken lånat förra veckan. Vi hade lite dötid innan affären öppnade och vi passade då på att gå på Wayne´s Coffee som ligger vägg i vägg. Där fick vi även sällskap av en annan dagismamma och hennes dotter. Det roliga var att när vi kom in på Wayne´s hälsade de på Lillebror med hans namn och berättade att han brukar äta en biscotti och de talade även om vad maken brukade dricka för kaffe. Jag inser att här hänger killarna nog ett antal gånger i veckan.

När affärerna öppnade passade jag och Lillebror på att titta lite på rean. Det var minst 50% och jag hittade en del bra saker. Till Lillebror blev det en långärmad tröja från GANT och en mössa från Didriksons. Båda var nedsatta med 50%. Till Pyret blev det ett linne från Desigual till 70% rabatt. Inte illa med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0