Bokyllan Expedit i Lillebrors rum

Nu har vi fått lite ordning på alla leksaker i Lillebrors rum efter att maken monterat ihop bokhyllan Expedit från IKEA. Just för tillfället ser det lite trångt ut med tanke på att skötbordet står precis bredvid men så småningom ska det bort och vi hade då tänkt att lägga hyllan ner så att det ser lite luftigare ut.

Idag har varit en ruskigt produktiv dag här hemma och klockan är ännu inte ens 14.00. Lillebror och jag har lekt en massa och jag har dessutom hunnit med att rensa båda barnens garderober, kört och hängt två tvättar, dammsugit och städat ut under diskbänken för att rörmokaren ska kunna göra sitt jobb. Vår blandare i köket läcker nämligen och rörmokaren skulle vara här klockan 12.00 men fortfarande efter 1 1/2 timmer har han inte dykt upp. Jag förstår inte vad det är för fel på handtverkare. Har de ingen som helst respekt för andras tid? Jag är så innerligt trött på att detta händer om och om igen. Jag börjar få lite smått panik över att vi måste hitta hantverkare som kan bygga om vårt badrum men med tanke på vad vi har upplevt tidigare är det en smärre mardröm att dra igång ett sådant projekt.

Expedit bokhylla från IKEA

Expedit bokhylla från IKEAExpedit bokhylla från IKEA
Foton: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0