Pölar i parken

Äntligen börjar det bli lite ordning här hemma. Lillebror har sin första feberfria dag på nästan 1 1/2 vecka och jag har varit hos läkaren idag för att få en spruta för smärtan som min njursten orsakar. Idag fick jag reda på att den ena stenen är 8mm stor och att de ska försöka "spränga" sönder den i mitten av mars. Tyvärr kan det behövas mer än en "sprängning" innan den är borta men jag håller tummarna för att det kommer att gå på första försöket.

Pyret i parken
Foto: Privat

Jag har inte varit utomhus speciellt mycket denna vecka förutom att ta Pyret till och från dagis. Idag när Lillebror är bra tog vi en sväng till parken på vägen hem från dagis. Det fanns gigantiska pölar på marken och båda barnen blev som galna och plaskade loss. Tyvärr var det is på botten av pölarna och Lillebror föll i vattnet ett antal gånger och jag försökte hjälpa honom med att hålla sig på rätt köl. Jag kan säga att det hänger ytterkläder på tork på nästan vartenda element här hemma för att de ska torka till dess att det är dag för dagis i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0