Part Two Petunia Jacket Caramel

Part Two Petunia Jacket CaramelPart Two Petunia Jacket Caramel
Bilder: www.cristalladieswear.com

Jag har en jätteskön kappa med thinsulate foder. Den är riktigt skön och har hållit mig varm i många år. På utsidan ser den fortfarande lika fin ut som när jag köpte den men på insidan är det desto värre. Fodret håller på att rasa samman och jag fastnar med händerna varje gång jag ska sätta på mig den.

Idag när jag gick in på Campadre såg jag att de sålde ullkappan Petunia Jacket Caramel från Part Two för 799kr istället för 2299kr. Ett riktigt kap enligt mig. Jag klickade hem den och nu kommer denna att få bli min nya följeslagare.

På vägen hem från jobbet idag tog jag en sväng till barnklädesaffären Guapos där det nu är 70% rea. Sedan fortsatte jag till klädesaffären Thernlund som nu har 60% rabatt. Jag ska visa i morgon vad jag köpte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0