Burt´s Bees Coconut Foot Creme

Burt´s Bees Coconut Foot Creme
Foto: Privat

Detta måste verkligen vara världens bästa fotkräm. På senare tid har mina hälar börjat bli torra och lite spruckna. Jag har smörjt in dem med olika krämer när jag lagt mig i sängen för att sova men ingenting har hjälpt. Då kom jag på att jag har lite kvar av min Burt´s Bee Coconut Foot Creme. Det tog två insmörjningar och sedan är hälarna som nya igen. Detta är verkligen ett måste i mitt badrumsskåp. Det var inte allt för länge sedan som det inte gick att köpa Burt´s Bees produkter i Sverige men nu finns de att köpa här. Däremot är de billigare i USA och jag ska flörta lite med svärmor och be henne köpa en eller två fotkrämer till mig nästa gång hon åker över Atlanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0