70% rabatt på Timberland Mukluk

Timberland Mukluk till 70% rabatt hos Jerns
Foto: Privat

Efter två ruskigt kalla vintrar kastade jag mig in i Timberland butiken i augusti 2011. Jag hade bestämt mig för att lägga vantarna på ett par Muklukar. Året innan hade jag försökt men det var inte en chans att få tag på ett par i oktober. Typiskt att det nästan inte blev någon vinter i år men nu har jag i alla fall tagit fram och luftat mina underbara vinterstövlar. Däremot kan jag säga att jag blir aningen sur när dessa stövlar reas ut över hela Stockholm. Jag var inne på Jerns skor idag (Drottninggatan i Stockholm) och där stod ett helt gäng Muklukar i olika färger med stora skyltar 70% rabatt på. Så himla typiskt! Förklaring är helt enkelt att en mängd stövlar har köpts in då det förväntades att denna vinter skulle bli lika svår som de sista två men då snön och kylan inte ville komma köpte inte folk dessa underbart varma och gosiga stövlar. Om ni nu vill köpa på er dessa fantastiska Muklukar kan jag rekommendera er att gå till Jerns där de finns med 70% rabatt. Helt galet billigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0