Julpyntat

 
I söndags kunde inte Pyret hålla sig längre utan tog med sig maken ner till källarförrådet för att hämta alla julsaker. Hon gick runt i lägenheten och placerade ut saker och jag måste erkänna att jag ändrade om det mesta när hon inte märkte det.
 
 
Jag lade några glitterstjärnor i en glasburk som nu står på skänken i hallen och Lillebror tittade med stora ögon på mig när jag lade ner dem. Jag frågade om han tyckte att jag var lite knasig som stoppade stjärnor i en burk. Svaret kom snabbt -Nää, mycket knasig.
 
Adventsljusstaken kommer från Muuto viket jag köpte på Illums Bolighus förra året när de körde sin adventskalender. Halva priset, jo man tackar! Pingvinerna gjorde Pyret och jag som julpyssel förra året.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0