Det rullar på....

 
Det blir tyvärr inte så många uppdateringar här på bloggen då ekorrhjulet snurrar fortare och fortare och jag får inte tid till allt. Jobbet tar alldeles för mycket tid men det är bara till att hålla ut till på fredag och sedan är det i alla fall några lediga dagar. Det blir än värre i januari men jag vill inte tänka på det utan ska försöka ladda batterierna de dagar som är helgdagar för nu ligger jag nästa minus gällande orken.
 
Maken och jag har en mängd tv-program som vi spelat in under den senaste tiden (Solsidan, Greys, Morden i Sandhamn m.m) som vi ska se under ledigheten. Åh vad jag längtar. Det ska bli så skönt att umgås med familjen utan en massa måsten och tider att passa.
 
Jag passar på att visa en bild på Pyrets nya julstjärna (givetvis lila). Det kostade under 50 kr på Coop och sladden köpte jag på Claes Ohlsson. Pyret blev hur nöjd som helst och tycker att den är sååååå vacker.

Kommentarer
Postat av: Ida Runeberg

Hej allihopa!
Hoppas ni har det bra trots att vardagen rullar fram med racerfart... Det är så bekant... ;) Som bäst är jag i min butik (www.duo-living.fi) och har haft jätte bråda tider men snart får man vila och mysa några dagar (jag har ladda upp med god mat, Pinsamt- filmen och härlig litteratur... ;)).
Jag önskar er en stämningfull jul!
Ida med familj

Svar: Hej,
Åh, jag visste inte att du har en butik. Vad kul och vilka jättefina saker! Nu har lugnet lagt sig här hemma och nu är det några dagars ledigt. Hur går det med huset? Hoppas att ni får en vit och härlig jul. God Jul och ett gott nytt år önskar vi er alla.

Många kramar från oss
Jag

2012-12-22 @ 10:51:47
Postat av: Ida Runeberg

Hej igen,
Joo, butiken var en "investering" som jag och min goda vän startade denna höst...Jag jobbar ju nog också som lärare (ännu)... Husprojektet har tyvärr varit "lite på paus" iom en så hektisk vardag men vi skall försöka ta tag i saken igen i vår. Det enda barnen önskade av julgubben var att deras rum skulle bli färdiga... ;)
Vi har faktiskt härligt mycket snö som bäst och julgranen bar vi in i går och prydde den i takt med Michael Bublé Christmas.... Mysigt!
Ha det så bra!
Kram,
Ida

2012-12-23 @ 06:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0