Dan före dopparedan

 
Idag har vi haft ytterligare en härlig dag. All stress som jag känt de senaste månaderna är som bortblåst. Vi har slappat hela förmiddagen och även klätt julgranen. Enligt Lillebror har vi världens största gran (jag vill inte dra det så långt men den är en riktig bamse). Pyret däremot säger att vi har världens finaste gran. Jag är själv mycket nöjd över valet av gran då vi i år köpt en kungsgran för första gången. Barren är så mycket mjukare än på en "vanlig" gran vilket är perfekt då vi har fyra små fötter som springer omkring här inne i vardagsrummet.
 
 
På eftermiddagen tog vi en sväng till pulkabacken där barnen fick prova sin nya julklapp. De fick nämligen en snow bob från Plasto av makens moster med man. Den är ruskigt snabb och kör om varenda snowracer från Stiga som finns i backen. Pyret har idag lärt sig att bemästra den och styra själv. Jag blir lite nervös när jag ser henne susa fram i backen men hon fixar det galant och styr världsvant runt varenda hinder (i form av andra barn och pulkor).
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0