Min nya diskborste

Superbra diskborste från OXO
Foto: Privat

Om det är någonting som jag verkligen tycker illa om att göra här hemma så är det att handdiska. Det är helt klart makens avdelningen och jag är djupt tacksam över att diskmaskinen finns. Här hemma körs den minst en gång om dagen och min mamma tycker att vi är helt galna som stoppar allt i maskinen då hon själv handdiskar lika mycket som hon diskar i maskin.

I påskpresent fick maken och jag en diskborste av mina föräldrar. Mamma använder alltid denna variant och om jag inte minns helt fel fick hon den av mig för ett antal år sedan. Den är suverän att hålla i handen och gör sitt jobb hundra gånger bättre än en vanlig diskborste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0