Kaffekapselhållare

Brabantia kaffekapselhållare för Nespresso kapslar

Brabantia kaffekapselhållare för Nespresso kapslar

Brabantia kaffekapselhållare för Nespresso kapslar
Foton: Privata

För över en månad sedan köpte jag en kaffekapselhållare från Dalani. Tyvärr tar det tid att få hem varorna från både Campadre och Dalani men det gör inte så mycket med tanke på att priserna är riktigt bra och att de meddelar redan vid köpet att det kommer att ta runt en månad. Nu har jag i alla fall fått min kapselhållare från Brabantia. Den fungerar på kapslar från Nespresso och det är egentligen lite konstigt att just jag köper den med tanke på att jag inte ens dricker kaffe. Däremot vill jag ha ordning och reda runt kaffemaskinen och tidigare har vi haft kapslarna i en glasburk vilket är ruskigt opraktiskt när man vill åt någonting som ligger i botten.

Det får plats 30 kapslar i hållaren och i mitten sitter en löstagbar skål i stål. Den kan användas till skedar, socker eller något annat bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0