Timberland Wellington gummistövel

Nu när hösten börjar komma och regnet visar sig nästan varje dag är det hög tid att investera i ett par gummistövlar. Jag köpte ett par förra hösten då jag var hemma med lillebror och gick och hämtade Pyret på dagis i ur och skur. Det är lite smålustigt att se att så många på Lidingö har Hunter som märke på sina stövlar. Här är det nästan mer ett regel än undantag. Det intressanta är att det har blivit "helt ok" och mode att använda gummistövlar. Många som vill visa upp sina Hunters har dessa även när solen skiner vilket känns lite knäppt om ni frågar mig. Om inte annat måste man bli redigt svettig om fötterna. Om jag ïnte redan hade ett par hyfsat nya gummistövlar skulle jag garanterat köpa Timberlands Wellington gummistövel. Den är så snygg och liknar deras vanliga stövlar.Den "gula" färgen tycker jag är finast men den finns även i svart. De har även en variant med kort skaft och den är så gullig på barn. För barn finns den i "gult", rosa och svart men till vuxna tror jag att det bara är "gult" som finns.

Timberland Wellington Gummistövel

Bild: www.spartoo.se

Timberland 6in Rain Boot
Bild: www.timberlandonline.se





Kommentarer
Postat av: Hemma på ön

N har sånna låga, han gillar dom jättemycket och dom är snygga!! Hade jag inte haft så feta vader hade jag nästan slagit till på ett par höga, är lite trött på mina Hunter ;-)

2011-09-14 @ 21:04:19
URL: http://hemmapaon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0