Mitt badrumsfönster

Många bloggar som jag läser visar upp fantastiska hem där inte en sak ligger på fel plats. Det är alltid städat och nyputsat. Jag kan tyvärr inte säga att så är fallet hemma hos oss. Hur jag och maken än försöker hålla ordning är det alltid ett litet kaos i slutet av veckan. Förra veckan gick Pyret med ett syskonpar hem efter dagis. På vägen hem från mitt jobb hämtade jag henne och blev inbjuden i hemmet. När jag klev in genom dörren var det som att kliva in i mitt drömhem. Färgerna gick från mjuka pasteller till olika jordtoner. I taken fanns stora infällda spotlights som föll mjukt på väggar och olika föremål. Inredningen var fantastisk. Det var lite som om Asien möter Skandinavien. Det fanns inte en enda sak jag skulle ha ändrat på om det vore mitt hem.

När det nu gäller mitt eget hem finns det mycket kvar att önska. Jag vet precis hur jag vill ha det men får aldrig till det. Speciellt svårt tycker jag det är att kombinera ett stilrent hem med ett hem som är hemtrevligt och mysigt. Här bjuder jag på en bild från vårt badrumsfönster. Jag kan inte förstå hur en familj på fyra personer med en man och en son som knappt har något hår lyckas ha så många saker. Riktigt så illa är det inte i resten av lägenheten men nästan.

Badrumsfönstret
Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: emilia

Har ni fortfarande kvar av Natusan sprayoljan? :)

2011-10-03 @ 22:41:38
URL: http://nattstad.se/EMaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0