Tradera har tagit över

Just nu sitter jag med paket i hela vardagsrummet. Jag har nämligen sålt 25 objekt på Tradera (mestadels barnkläder och skor). Vissa är verkligen snabba på att betala och idag har jag paketerat 12 saker som ska skickas i morgon. Det kommer att droppa in pengar på mitt konto varje dag i några dagar framöver så packandet kommer att pågå ett tag till. Jag måste säga att jag tycker att Tradera är fantastiskt. Jag har gjort så många fynd där och även sålt av en massa saker som jag inte behöver och tjänat bra med pengar på det. Dessutom är det bra rent miljömässigt då saker återanvänds istället för att nya ska göras och begagnade slängas.

Tradera

Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: thesis writing

You are really lucky with this thing as for me!

Postat av: Jeanette

Hej hej! Jag säljer också på tradera emellanåt och undrar vart du fått tag i de där käcka påsarna??

2011-10-04 @ 14:00:07
Postat av: Jeanette

Hej hej! Jag säljer också på tradera emellanåt och undrar vart du fått tag i de där käcka påsarna??

2011-10-04 @ 14:00:52
Postat av: Anette

undrar också vart du hittat de påsarna??



2011-10-04 @ 20:36:45
URL: http://tertsnom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0