Tidningsställ i akryl

Jag har länge velat byta ut vårt tidningsställ som vi har i vardagsrummet. Den jag har suktat efter är i akryl och är väldigt enkel och snygg. Varje år har den funnits med på min önskelista men jultomten har nog inte tyckt att jag varit snäll nog för den har lyst med sin frånvaro. Därför blev jag extra glad när jag i lördags fick den som födelsedagspresent av familjen B. Nu står den fullmatad i vardagsrummet och passar verkligen perfekt.

Tidningsställ i aktryl

Tidningsställ i aktryl
Foton: Privata

Annars har jag varit väldigt trött idag. Jag står verkligen inte pall för sena festnätter längre. Det är väl åldern som börjar ta ut sin rätt. Däremot så är det bara att bita ihop när man har barn. Efter middagen idag lekte vi pirater som seglade till Kina och efter det var det dans i vardagsrummet. Pyret går på dansskola på söndagarna och skivan som spelas där har även börjat gå varm här hemma. Lillebror är inte sen att hänga på och helt plötsligt är hela familjen uppe och dansar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0