Adventskalender hos Illums Bolighus

Är det någon som har missat att Illums Bolighus har julklappspriser på några av sina produkter varje dag från 18 november till den 18 december? Dagligen finns det en eller flera saker som är ordentligt rabatterade och som bara går att köpa just den dagen. De är fantastiskt fina saker till mycket bra priser. På deras hemsida kan du se vilka produkter som gäller men det är tyvärr för deras danska butiker. Det är samma saker i Sverige men lite andra priser och andra dagar. Givetvis kunde jag inte hejda mig utan sprang dit med en kollega på lunchen i fredags då första erbjudandet började gälla. Hela affären är fantstisk och min kollega såg hur det började lysa i ögonen på mig och sa att han minsann skulle ringa till maken och varna och se om det gick att spärra kontokortet för just den här affären. Jag passade på att bli medlem i butiken för här kommer jag att shoppa igen. Det är inredningsprylar och kläder i två våningsplan och det finns verkligen hur mycket fint som helst. Vad jag köpte får ni se nästa helg.

Illums Bolighus
Foto: Privat






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0