White shell bord

Jag skulle behöva ett gigantiskt hem för att kunna fylla det med alla underbara saker som jag skulle vilja ha. Tyvärr behöver jag även en välfylld plånbok (varför kan aldrig lottoraden slå in) och därför får jag som de flesta andra drömma och sitta och sukta efter mina favoritsaker. Detta lilla bord som heter White shell tycker jag är jättefin. Det är nog meningen att det ska vara ett sidobord eller ett nattduksbord. Jag skulle däremot tänka mig att ha det som ett litet krypin för en katt eller en liten hund. Inte för att jag har några husdjur alls men med en fin filt eller kudde tror jag att det skulle bli en favvisplats.

White shell bord går att köpa på Nordiska Galleriet

White shell bord finns att köpa på Nordiska Galleriet
Bilder: www.nordiskagalleriet.se

Kommentarer
Postat av: Dani

Ja, det var faktiskt ett rätt snyggt litet bord eller krypin. Ser nästan ut som en pacman.

2011-05-12 @ 13:26:21
URL: http://www.inredninghemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0