Pyrets nya säng

Jag har nästan letat ihjäl mig efter en sängstomme till Pyret. Tidigare har vi haft en resårmadrass utan fötter och utan stomme som legat på golvet. Nu är det så att hela hennes rum formligen svämmar över av leksaker och en säng med lådor under blev ett måste. Min absoluta favorit bland sådana sängar är den från Micki. Däremot tycker jag att 4000kr är lite väl mycket för en barnsäng. Nästa alternativ jag hade var sängen Odda från IKEA. Priset är kanon (1495kr) men lådorna finns bara i svart. Om jag ska vara riktigt ärlig förstår jag inte hur de tänker ibland. Då sängen är vit vore det väl smart om det fanns vita lådor. De borde kunna sälja dubbelt så många om lådorna hade en neutral färg. Jag vill inte ha svart i Pyrets rum så denna säng funkade inte heller.

När jag sedan tittade runt på nätet hittade jag en säng hos Mio som heter Jubee (2390kr). Jag var lite skeptisk och trodde att lådorna var lite små men maken ringde till MIO i Barkarby och de lade undan en säng till oss. Vi åkte i alla fall och tittade och den var riktigt bra. Lådorna under sängen är verkligen gigantiska. Jag har tagit en bild så att ni kan se hur mycket det går att få ner i dem.

Säng Jubee från MIO med stora sänglådor

Säng Jubee från MIO med stora sänglådor

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: johanna

vart har du köpt denna sängen ? :D

2011-05-22 @ 19:20:57
URL: http://johannavraa.bloggplatsen.se
Postat av: alina

sängkläder från Sov-Gott Sweden skulle passa till Pyrets nya säng perfekt!



önskar er en skön sommar!

2011-07-10 @ 12:53:48
URL: http://www.sov-gott.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0